توافق نامه سطح خدمات تارنماي اداره کل هواشناسی استان همدانبيانيه توافق نامه سطح خدمات (بیانیه امضاء شده و بيانه های سطح خدمت خدمات ده گانه هواشناسی در انتهای صفحه قابل دريافت هستند)
1. مقدمه بطور کلي توافق نامه سطح خدمات Service Level Agreement يک قرارداد تضمين کيفيت خدمات دو جانبه بين خدمت دهنده و خدمت گيرنده است. با عنايت به توسعه خدمات الکترونيکي دستگاههاي اجرايي و اهميت کيفيت و پايداري آن براي دستگاههاي اجرايي لزوم بهره گيري و تدوين استانداردهاي کيفي براي E- Service ها خدمات الکترونيکي) ضروري خواهد بود. به همين منظور توافق نامه سطح ارائه خدمات براي خدمات جدول ذيل ارائه مي گردد .
2. هدف هدف از اين توافقنامه سطح خدمت اين است که حداقل سطوح کيفيت خدمات هواشناسي کرمانشاه (خدمات جدول پيوست آمده در ذيل) و حق خدمت گيرندگان (ارباب رجوع) در صورت عدم دستيابي به سطوح خدمات را تعيين مي نمايد.
3. تعاريف خدمت دهنده: هواشناسي همدان خدمت گيرنده: ارباب رجوع / شهروندان / متقاضي خدمت سايت يا تارنما: مجموعه فرم ها و خدمات الکترونيکي بهمراه لينک سامانه هاي معرفي شده است که براي ارائه خدمات به خدمت گيرنده بر روي سايت يا تارنماي هواشناسي کرمانشاه به نشاني Sinamet.ir و زير مجموعه هاي آن قرار دارد دوره زماني: يکسال شمسي با فرض هر ماه ۳۰ روز است. ساعات کار مؤثر: ۲۴ ساعت کاري در يک شبانه روز . قطعي خدمت: قطع خدمت توافق شده از سمت سايت يا تارنماي سازمان هواشناسي کشور يا تارنماي هواشناسي استان رسيد خرابي: اعلام وصول خرابي، گزارش خرابي و يا کاهش سطح کيفيت خدمات که از طرف خدمت گيرنده اعلام مي شود.
4. مسئوليت : اين بخش، قوانين و مقرراتي را که به هواشناسي کرمانشاه اجازه ميدهد خدمت ارائه شده در توافقنامه سطح خدمت را ارائه کند، مستند ميکند. همچنين به صورت شفاف بيان ميشود که دستگاه چه مسئوليت قانوني در قبال شهروند متقاضي خدمت دارد. • بر اساس آيين نامه توسعه خدمات الکترونيکي دستگاههاي اجرايي مصوب شورايعالي اداري به شماره ۹۳/۷۷۴۰ /۲۰۶ مورخ 10/ ۶ / 93 تمامي دستگاههاي اجرايي موظفند نسبت به الکترونيکي نمودن خدمات دستگاه و ارائه آن ازطريق درگاه، دفاتر پيشخوان و يا ساير طرق اقدام نمايند. • بر اساس بند پ ماده ۶۷ برنامه پنج ساله ششم کشور دستگاههاي اجرايي موظفند نسبت به الکترونيکي نمودن فرآيندها و خدمات با قابليت الکترونيکي تا پايان سال سوم اجراي قانون برنامه اقدام نمايند • هواشناسي مجوز ايجاد و اجراي سياستهاي خدمات الکترونيکي طي سال ۹۷ براي را براساس مکاتبه شماره ۹۳۸۱ رئيس مرکز توسعه دولت الکترونيک، فناوري اطلاعات و آمار وزارت کشور اخذ نموده است.
5. تعهدات متقابل خدمت گيرنده و دستگاه اجرايي: · خدمت گيرنده مکلف است مدارک خود را بسته به نوع درخواست تنها از طريق سايت يا به شکل حضوري به اين دستگاه ارائه نمايد. (موادي که تاييد آن وابسته به مهر اداري ميباشد جهت انجام خدمت بايد حضوراً به اداره کل هواشناسي استان مراجعه گردد.) · هزينه هاي ارائه خدمات بصورت رسمي از سوي دستگاههاي ذيصالح تعيين و بسته به ارائه الکترونيکي يا غير الکترونيکي خدمت از طريق اين اداره کل يا سايت مربوطه اعلام خواهد شد. · فناوري اطلاعات هواشناسي استان راساً موظف است ۷۲ ساعت قبل اجراي قطعي هاي برنامه ريزي شده و عدم ارائه خدمات، موضوع را از طريق پرتال يا وبسايت اطلاع رساني نمايد. · زمان بروزرساني داده هاي سايت بايد براي هر مطلب جداگانه ثبت و در معرض ديد کاربران قرار گيرد · شناسنامه خدمات، فرآيند و نحوه اخذ خدمات، فرم هاي مرتبط و مسؤل تاييد کننده هر خدمت از طريق منوهاي مربوط، ميز خدمت سازماني و استاني در سايت اطلاع رساني شده است. · تارنماي هواشناسي امکان ثبت و پيگيري درخواست هاي انتقادات، پيشنهادات، شکايات را براي خدمت گيرنده در قالب خدمات الکترونيکي فراهم نموده است. در مجموعه لينک هاي «مشارکت الکترونيک کاربران» در سمت چپ منوهاي سايت قابل دسترسي است. · کاربران با مراجعه به سامانه متمرکز ارسال پيشنهادات و انتقادات و همچنين درخواست خدمت ؛ضمن اقدام به ثبت نام در سامانه، قادر به ثبت و رهگيري پيشنهادات خود و مشاهده آرشيو پيشنهادات ارسالي خويش مي باشد · کاربران محترم در صورت نياز مي توانند از سريق سايت و قسمت ارتباط مستقيم با مديران؛ بصورت مستقيم به مديران در تمامي سطوح پيامک ارسال نمايند و در صورت نياز به پاسخ و رهگيري، شماره موبايل خود را ثبت نمايند. · تارنماي هواشناسي بر مبناي پايداري زير ساخت هاي ارتباطي بصورت تمام وقت در دسترس خدمت گيرندگان بوده و در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فني، به خدمت گيرنده اطلاع رساني مي گردد . تارنماي هواشناسي استان بصورت تمام وقت و در هفت روز هفته در دسترس خدمت گيرندگان محترم بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فني، اطلاع رساني لازم انجام خواهد شد.
6. دوره عملکرد: اين توافقنامه سطح خدمت تا تاريخ 1400/12/29 و تحت امضاي مدير کل هواشناسي استان اعتبار دارد. در پايان دوره زماني يک توافقنامه سطح خدمت جديد ايجاد و امضا خواهد شد تا ارائه خدمات ادامه يابد.
7. خاتمه توافقنامه: خدمت دهنده نبايد هيچ تبعيضي را در مورد خدمات مشابه در شرايط مساوي بين سرويس گيرندگان در توافقنامه سطح خدمت قائل شود. هرگونه توافق اضافه بر شرايط مندرج در توافق نامه سطح خدمت بين خدمت دهنده و خدمت گيرنده با رعايت شرايط رقابتي و حقوقي بلامانع است. در شرايط اختلاف بين سرويس دهنده و سرويس گيرنده، دفتر بازرسي و پاسخگويي به شکايات در اداره کل و سازمان هواشناسي کشور مرجع داوري حل اختلاف خواهد بود. بمنظور ارتباط با اين قسمت نيز کاربران مي توانند از بخش ارتباط مستقيم با مديران اقدام نمايند.
لينک دريافت فايل PDF بيانيه امضاء شده بیانیه های توافق نامه سطح خدمات ده گانه هواشناسی
|